JäTS:n hallimestaruuskilpailut 22.-26.5.2024

Ilmoittaudu mukaan viimeistään ma 20.5. Kaaviot laaditaan ti 21.5. Ottelut alkavat aikaisintaan to 23.5.

Seura tarjoaa pallot peleihin!

Kilpailumaksut laskutetaan jälkikäteen.

Lisätietoja antaa Matti Käpylä (0503052120) tai kilpailunjohtaja Sampo Haapaniemi (0505721527).

Järvenpään Tennisseura järjestää kaikille jäsenilleen avoimet hallimestaruuskilpailut. Sarjoina ovat naisten kaksinpeli, miesten kaksinpeli, naisten nelinpeli, miesten nelinpeli ja juniorisarjat. Juniorisarjat jaetaan ilmoittautuneiden perusteella useampiin sarjoihin. Kaikki ovat tervetulleita osallistumaan tasosta riippumatta! Osallistumismaksu on 25 €/sarja ja nelinpelissä 25€/pari. Junioreilta ei peritä osallistumismaksua. Ottelut pelataan Kuuselankadun halleissa. Otteluita pelataan arkisin klo 16 eteenpäin ja viikonloppuna klo 9 alkaen. Ilmoita mahdolliset esteaikasi ilmoittautumislomakkeessa. Esteet otetaan huomioon mahdollisuuksien mukaan. Et tarvitse Tennisliiton lisenssiä osallistumista varten. Voit liittyä seuran jäseneksi sivuillamme.

Naisten ja miesten sarjat pelataan paras kolmesta erävoitosta, no-add ja kolmas erä pitkä tiebreak. Loppuottelu paras kolmesta eduilla ja kolmas erä pitkä tibreak.

Juniorisarjojen säännöt tarkennetaan myöhemmin.

MUUTOKSET MAHDOLLISIA!

Mihin sarjaan osallistun