Senioritennis

Senioritenniksen toiminta on vilkasta

Diva-tennis

Syksyllä 2011 seuraan perustettiin DIVA-tennisryhmä. Nimi viittaa siihen, että tämän ryhmän
jäsenistä monet ovat pelanneet aiemmin senioritenniksen divisioonasarjoissa. Ryhmään pääsee
ilman divisioona-taustaakin. Kaksi hallia on varattu Diva-ryhmälle perjantaisin klo 10-12.

Ilotennis

Syksyllä 2006 aloitimme erityisesti seniori-ikäisille miehille ja naisille suunnatun Ilotenniksen, jota pelaamme sekanelinpelinä keskiviikkoisin klo 10-12. Kaksi hallia on varattu tälle ryhmälle.
Ilotenniksessä tavoitteena on liikunnallinen ilo ja mukava yhdessäolo, vaikka itse pelissä
"taistellaan" tenniksen tapaan kaikista pisteistä! Kesällä Ilotennis jatkaa ulkokentillä keskiviikkoisin klo 10-12 (ellei keväällä sovita toisin).

Nopsatennis

Nopsatennis alkoi syksyllä 2015, kun ryhmiin alkoi tulla lisää jäseniä. Monet toivoivat, että uudessa ryhmässä pelitaidot ja -kunto olisivat kohtuullisella tasolla niin, että voisi syntyä - ainakin ajoittain - "kunnon" peliä. Tällä ryhmällä on käytössä kaksi hallia tiistaisin klo 10-12.
Toivomuksia ja uusien jäsenten ilmoittautumisia - kaikkiin ryhmiin - ottaa vastaan Olavi
Rintala: olavi.rintala@kolumbus.fi ja puh. 0400 477 240.