Valmennusehdot sisäkaudelle 2023-2024

Valmennuskauden pituus

Sisäkausi alkaa sekä Järvenpäässä ja Keravalla maanantaina 14.8.2023 ja loppuu sunnuntaina 16.6.2024.

Valmennusta ei järjestetä seuraavina ajankohtina:

1. Osalla ryhmistä ei valmennusta 10.10.-15.10. Ryhmiä informoidaan asiasta henkilökohtaisesti ja tämä huomioidaan laskutuksessa.
  2. Syysloma 16. – 22.10.2023 (aikuisvalmennus pyörii normaalisti, aikataulumuutokset mahdollisia!)
  3. Itsenäisyyspäivä ke 6.12.2023
  4. Joululoma 22.12.2023 – 7.1.2024
  5. Talviloma 19. – 25.2.2024, vk 8
     (aikuisvalmennus pyörii normaalisti, aikataulumuutokset mahdollisia!)
  6. Pääsiäistauko pe 29.3.-ma 1.4.2024
  7. Vappu ke 1.5.2024
  8. Helatorstai 9.5.2024

Tiedottaminen

Seuran nettisivut toimivat ensisijaisena tiedotusvälineenä. Äkillisissä ja henkilökohtaisessa kommunikoinnissa käytämme sähköpostiviestintää sekä tekstiviesti-/WhatsApp-viestintää. Valmentajien yhteystiedot löytyvät täältä.

Valmennuspaikka

Opetuspaikkana toimii Järvenpään Tenniskeskus osoitteessa Kuuselankatu 2 sekä Keravan Tenniskeskus osoitteessa Metsolantie 5.

Järvenpään Tennisseura ry:n vastuun rajoitus

- Valmennettava vastaa aina itse omasta tapaturmavakuutuksestaan

- Seura ei vastaa valmennuksessa sattuneista tapaturmista

- Järvenpään Tennisseura ry varaa oikeuden rajoittaa valmennukseen osallistuvien lukumäärää valmennuskauden aikana

- Järvenpään Tennisseura ry ei vastaa valmennuksen yhteydessä tai aikana mahdollisesti rikkoutuvista harrastusvälineistä

Valmennusmaksu ja sen perintä

Koko kauden valmennusmaksu peritään joko yhdessä erässä (koko sisäkausi kerralla), kahdessa erässä (kerran syksyllä ja kerran keväällä), neljässä erässä (kahdesti syksyllä ja kahdesti keväällä) tai kymmenessä erässä valmennettavan toiveen mukaan.

Valmennusmaksut laskutetaan sähköpostitse. Epassi ja Edenred ovat myös maksuvaihtoehtoina 1.9.2023 alkaen! PYYDÄMME, ETTÄ LÄHETTÄISIT KUVAKAAPPAUKSEN MAKSUSUORITUKSESTASI OSOITTEESEEN laskutus@jarvenpaantennisseura.fi ja kopiona osoitteeseen matti@jarvenpaantennisseura.fi, niin helpotat maksusuoritusten seurantaa huomattavasti.

Suora Edenred Pay -maksulinkki

Valmennusmaksu suoritetaan kokonaan huolimatta siitä, montako kertaa valmennettava on osallistunut kauden aikana harjoituksiin 44 viikkoa kestävän sisäkauden aikana. Arkipäivien päiväaikojen (klo 7.00-15.00) ryhmätunneista annetaan 10%:n alennus.

Vain yli kuukauden kestävä lääkärintodistuksella osoitettu poissaolo otetaan huomioon valmennusmaksuissa. Tällöin on sairaudesta kuitenkin ilmoitettava valmentajalle mahdollisimman aikaisin. Poissaolot voimme korvata vain lääkärintodistusta vastaan.

Lopettaminen kesken kauden on mahdollista, mutta tällöin maksuvelvollisuus jatkuu käynnissä olevan laskutuskauden loppuun. Kahdessa erässä laskutettava ei esimerkiksi saa syyskaudesta palautusta, jos hän ilmoittaa lopettamisestaan lokakuussa. Force majeuren eli ylivoimaisen esteen sattuessa laskutusta jatketaan tapahtumahetkestä neljän viikon ajan valmennustoiminnan kulujen kattamiseksi ja jatkon mahdollistamiseksi.

Kesken kauden mukaan liittyvät uudet harrastajat voivat osallistua harjoituksiin kerran ennen sitoutumista, jos seuran valmennuspäällikkö pystyy tarjoamaan heille paikkaa käynnissä olevista harjoitusryhmistä.

Varaamme oikeuden hintojen muutoksiin 1.1.2024 alkaen.

Valmennusmaksu kattaa valmentajien palkkakulut, kenttä- ja hallivuokrat, valmennuksen tarvikekulut (pallot, verkot ja oheistarvikkeet) sekä hallinnollisia kuluja.

Joissain tilanteissa laskuja on saamamme palautteen mukaan ohjautunut asiakkaan roskapostiin. Valitettavasti emme pysty tekemään turvamäärityksiä asiakkaiden sähköpostitileihin. Pyydämmekin ystävällisesti Teitä määrittämään sähköpostinne turva-asetukset siten, että hyväksytte kyseisen osoitteen luotettavaksi. Kiitämme yhteistyöstänne ja pahoittelemme mahdollista ylimääräistä vaivaa.

Valmennusmaksuun lisättävät sivukulut

Valmennuksen laskuihin lisätään laskutuksen yhteydessä hallintokulu, jonka avulla katetaan mm. seuraavia kuluja:
  - seuran internetsivujen ylläpitoon liittyvät kulut
  - postituskulut
  - kirjanpidon ja laskutuksen kulut

Hallintokulun suuruus kaudella 2023-2024 on 6€ per lähetettävä lasku.

Valmennukseen osallistuvilta edellytetään tennisseuran jäsenyyttä.

Reklamaatiot

Järvenpään Tennisseura ry:n tavoite on tarjota mahdollisimman laadukasta valmennusta. Mikäli valmennettava ei ole tyytyväinen saamaansa valmennukseen, hänen on viipymättä otettava yhteyttä seuran valmennuspäällikköön ja kuvattava havaittu ongelma, jotta Järvenpään Tennisseura ry:llä on mahdollisuus löytää ratkaisu ongelmaan. Mikäli reklamaation jälkeen havaittuun ongelmaan ei ole löydetty valmennettavaa tyydyttävää ratkaisua, valmennettavalla on oikeus irtisanoutua valmennuksesta yllä kuvatuin aikaehdoin. Järvenpään Tennisseura ry ei ole velvollinen palauttamaan jo maksettuja valmennusmaksuja.

Kuvaus ja videointi on tunneilla kielletty. Seura kysyy kuvausluvan erikseen ilmoittautumislomakkeessa, mutta kuvauslupa koskee vain seuran viestintävälineissä julkaistavaa materiaalia.